קמגרה ג'ל פועל הרבה יותר מהר מאשר בטבליות, מכיוון שהוא נספג בדם מהר יותר, עובד עם דקות. קמגרה נקנית בדרך כלל באינטרנט כחלופה זולה לויאגרה, סיאליס, ספדרה או לויטרה. מעכבי PDE5 פועלים על ידי הרפיית הדפנות בעורקים ובכלי הדם אשר מרחיבים אותם ומגבירים את זרימת הדם. זרימת הדם המוגברת לפין מקלה על השגת ושמירה על זקפה ראוותנית מספיק כדי לאפשר קיום יחסי מין תקינים.

באופן מסורתי, תרופות לשיפור הזיקפה היו יקרות, וקמגרה הציעה פתרון זול לגברים רבים שלא יכלו להרשות לעצמם לשלם את המחירים הגבוהים עבור התרופה, או הייעוץ הפרטי של רופא המשפחה. כיום הסיבה לקנות קמגרה היא לאו דווקא המחיר, אלא הערך המוסף שהתכשיר מציע בדמות זמן המתנה קצר יותר עד לתחילת השפעת התכשיר, זמינות גבוהה ונוחות שימוש (לא צריך מרשם רופא ולא צריך לבלוע כדור).

בדרך כלל, לאחר שפיכה, אנזים הנקרא פוספודיאסטראז מסוג 5 מפרק cGMP וכתוצאה מכך, הדם נעצר מלזרום לפין מה שגורם לזקפה לשקוע. עם זאת, בין אם כתוצאה מהידרדרות של כלי דם המובילים דם לפין או כתוצאה מהשפעות של סוכרת או מחלות בריאותיות אחרות, גברים רבים מבחינים בהופעת הפרעות זיקפה או אימפוטנציה. הפין פשוט לא מקבל מספיק תחמוצת חנקן כדי להגביר את זרימת הדם לרמה שבה הוא מסוגל להיות זקוף או להישאר זקוף. קמגרה ג'ל מכיל את החומר הפעיל סילדנאפיל (סילדנאפיל ציטראט) המשפעל את מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5 המשמש על מנת להתמודד עם הפרעות זיקפה אצל גברים בוגרים.

התוויות נגד השימוש בקמגרה

הדבר החשוב ביותר הוא לא לקחת תרופות להרחבת כלי דם במקביל לשימוק בקמגרה. כאשר השניים נלקחים יחד, זה יכול לגרום ליתר לחץ דם קטלני, שהוא ירידה בלחץ הדם לרמה נמוכה בצורה מסוכנת. כמו כן, יש להימנע מסילדנפיל או להשתמש בזהירות על ידי אלה שיש להם בעיות לב או כבד מסוימות. רק איש מקצוע מוסמך יכול לגרום לך להיות מודע כראוי לסיכונים ולעזור לך למצוא את טיפול הזיקפה המתאים לך. אם תבחר בקמגרה ג'ל, תבחר בחירה פופולרית עבור גברים שחווים קשיי זיקפה מכיוון שהוא יעיל ביותר.

הם נרשמו לטיפול בהפרעות מיניות במשך עשרות שנים וממשיכים להימכר כיום. לדברי היצרן, Ajanta Pharma, קמגרה מכיל 100mg של סילדנאפיל (סילדנאפיל ציטראט). סילדנפיל היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה, ובדרך כלל דורשת התייעצות עם רופא ומרשם כדי לוודא שהיא בטוחה עבורך לקחת. נטילת תרופות מרשם בלבד ללא התייעצות תחילה עם רופא עלולה לסכן את בריאותך, והיא מיותרת כאשר אפשרויות בטוחות וחוקיות זמינות בקלות. לסיכום, לרכישת קמגרה ג'ל באינטרנט יש אתגרים משלה וכל מי שמתכוון לרכוש את התרופה צריך לוודא שחברת התרופות המוכרת את התרופה היא מקורית. אנשים יכולים לגלות בנוחות היכן לקנות קמגרה באינטרנט על ידי התבוננות בביקורות של לקוחות שתמיד נותנות תמונה אמיתית של שירותי החברה.

כאשר יש יותר מדי של אנזים זה, האנזימים מונעים הצטברות של דם "עודף" בפין, מה שאומר שלזקפה שלך לעולם אין סיכוי להיבנות ולהתקשות. סילדנפיל מפסיק את פעילות האנזים פוספודיאסטראז מסוג 5 ומגביר את זרימת הדם לפין כדי ליצור זקפה מוצקה. סילדנפיל ושאר מעכבי הפוספודיאסטראז מסוג 5 אינם יעילים ללא גירוי מיני. הסיבה לכך היא שקמגרה מכילה את החומר הפעיל סילדנפיל אשר מגביר את זרימת הדם אל הפין שלך, ועוזר לך לקבל ולשמור על זקפה אם אתה מגורה. קניית סמים לא מוסדרים ובלתי חוקיים לעולם אינה שווה את הסיכון לבטיחותך ולבריאותך האישית. במיוחד כשיש מגוון כל כך רחב של טיפולים זולים וחוקים לבעיות זיקפה.

מעכבי PDE5 משמשים בעיקר לטיפול בבעיות זיקפה ויתר לחץ דם ריאתי, אך מחקרים מראים שהם עשויים לסייע גם בטיפול במחלות לב, סוכרת וסרטן. לא רק שהתרופות הללו מטפלות במהירות, בנוחות וביעילות במספר הפרעות מיניות, הן מובילות את התחום בהיותן נסבלות ככל האפשר. כל החומרים הפעילים המצויים בתרופות שלנו נחקרו בהרחבה ומוכרים כבטוחים.

תרופות מוסדרות כמו סילדנפיל, טדלפיל וורדנפיל בטוחות ויעילות יותר באופן משמעותי כטיפולי זיקפה. אבל זכור, אלא אם כן אתה קונה אותם מבית מרקחת מאושר, הם גם צפויים להיות מזויפים כאשר הם קונים באינטרנט. כדי לוודא שאתה מקבל מוצרים מקוריים, תמיד קנה את התרופה שלך ממקור מכובד. Chemist Click רשום ב-MHRA, ואנו מציגים את לוגו המכירה למרחקים ברחבי האתר שלנו כדי להוכיח שהמוצרים שלנו אותנטיים. אנו מבצעים בדיקה מפורטת של ההיסטוריה הרפואית והבריאות שלך, ושולחים תרופות באריזה פשוטה ודיסקרטית עם אפשרות למשלוח למחרת. לדוגמה, המרכיב הפעיל סילדנאפיל (סילדנאפיל ציטראט), יוצר אינטראקציה עם חנקות.